04 лютого 2020 року
Надвірнянською районною філією Івано-Франківського обласного центру зайнятості
проведено ряд профорієнтаційних заходів, спрямованих на виявлення особистісних
особливостей, інтересів і здібностей учнів Парищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів з
метою формування у них свідомого ставлення до вибору майбутньої професії,
розвитку критичного мислення, свідомого ставлення до навчання як основного
чинника у здобутті майбутньої професії, почуття обов’язку перед державою за своє
професійне майбутнє.
Заняття з учнями
провела провідний фахівець з профорієнтації Анжела Ментинська.
Старшокласники
працювали у групах, прописували у колонках сучасну, престижну і затребувану
професію; розрізняли за значенням і вживанням слова «професія»,
«спеціальність», «посада». Учні пригадали основну формулу вибору професій
«Хочу. Можу. Треба», класифікували професії за класифікацією Е. Климова та
складали власні професійні плани, грали у брейн-ринг «У світі професій».
Серед тестових
методик опрацювали Диференційно-діагностичний опитувальник інтересів (ДДО за
Клімовим Є.А.), дізналися власну приналежність до однієї з п’яти груп
професій: людина-природа, людина-техніка, людина-людина, людина-знакова система
чи людина-художній образ.
Учні погодилися
протестуватися на Веб-базовій платформі
«Моя професія: консультаційна мережа» з метою самопізнання через дистанційне
тестування за тестовими методиками Голланда, Айзенка та Кеттела.
При підведенні підсумків проведеної роботи фахівець
зокрема наголосила: «Яку професію ви б не обрали, який б фах не освоїли,
фахівці і професіонали у кожній сфері є завжди потрібні, незалежно від моди на
професію чи затребуваність на ринку. Тому сміливо можете вступати до омріяного
навчального закладу, якщо головним у цьому виборі для вас є відповідальне
ставлення до обраного шляху».
Немає коментарів:
Дописати коментар