На уроці
хімії (вчитель Левицька Г.Р.) семикласники знайомилися з класифікацією
елементів на метали й неметали, їх поширенням в природі, відмінностями у них
фізичних та хімічних властивостей. Використовуючи різні форми роботи, в тому
числі ігрову, вчителька розвиває математичну, інноваційну, екологічну
компетентності, підприємливість та фінансову грамотність, компетентності у
галузі природничих наук.
На уроці
образотворчого мистецтва (вчитель Петрик В.В.) п’ятикласники почали глибше
знайомитися з мистецтвом, щоб не лише розуміти його твори, але й самим
створювати роботи, вивчили мову графіки: крапка, лінія, штрих, пряма. Вчитель
використав міжпредметні зв’язки (англійська мова, історія) при вивченні нового
матеріалу, сформував уявлення про графіку та її виражальні засоби. В процесі
уроку розвиває вміння створювати художні образи, виховує інтерес та ціннісне
ставлення до мистецтва, знайомить учнів з технікою дудлінг (несвідомий
малюнок). На заключній частині уроку учні удосконалювали практичні навички
використовуючи засоби виразності графіки.
На уроці
української літератури (вчитель Токарук О.І.) у 7 класі здобувачі освіти
знайомляться з історією створення та змістом «Заповіту» Т. Шевченка,
усвідомлюють значення ліричного твору як настанови на майбутнє й пророцтва,
удосконалюють навички виразного читання віршів, ідейно-аналітичного аналізу
поетичного твору. В учнів формується комунікативна компетентність, шанобливе
ставлення до національного генія, повага і любов до рідної землі.
Урок зарубіжної літератури в 6 класі (вчитель Юрчило С.Д.) з використанням мультимедійної презентації дав знання учням про байку, алегорію, азопову мову, познайомив з фактами біографії Ж. де Лафонтена. На уроці відбувається засудження несправедливості в суспільстві у байці «Зачумлені звірі».
Немає коментарів:
Дописати коментар