3
листопада 2017 року в Парищенській ЗОШ І-ІІІ ступенів відповідно до річного
плану роботи школи відбулося засідання педагогічної ради з питання
«Психолого-педагогічний супровід формування в учнів мотивації до навчання».
Метою засідання було проаналізувати роль вчителя в організації навчальної
діяльності, розвитку особистості та творчого потенціалу учня.
Перед
членами педагогічної ради ставились завдання визначити проблеми
формування мотивації навчальної діяльності учнів та шляхи їх розв'язання і тим
самим стимулювати професійне зростання педагогів в умовах розвитку закладу
освіти.
З доповіддю
«Мотиваційний аспект в організації навчальної діяльності учнів. Проблеми
формування мотивації навчальної діяльності учнів за сучасних умов» виступив
заступник директора з навчально-виховної роботи Іван Чіх.
Практичний
психолог Любов Костик розкрила психологічні проблеми мотивації навчальної
діяльності.
У
практичному блоці «Моделюю мотивацію» учасники чотирьох груп –
кафедра початкових класів, суспільно-гуманітарного,
природничо-математичного, художньо-естетичного і спортивного циклів предметів
– моделювали мотиваційний етап уроку з різних предметів.
Фрагменти
уроків представили вчителі трудового навчання Володимир Петрик, фізичної
культури Іван Пинчук, історії Ярослав Круль, зарубіжної літератури Світлана
Юрчило, англійської мови Ольга Ломпас, географії Микола Лавришин, початкових
класів Світлана Півнюк.
Підвів
підсумки та узагальнив діяльність педагогічного колективу з даного питання
директор школи Микола Левицький.
За
результатами засідання педагогічної ради були вироблені рекомендації щодо формування
мотивації навчальної діяльності учнів та прийняті відповідні рішення.
Немає коментарів:
Дописати коментар