30 березня 2018 року парищенські педагоги зібрались для
обговорення та прийняття рішень з важливих питань навчально-виховної діяльності.
Професійна компетентність педагога як одна з умов
його успішної професійної діяльності – одне з питань порядку денного
педагогічної ради. В своїй доповіді заступник директора з навчально-виховної роботи
Іван Чіх акцентував увагу присутніх на важливості на етапі впровадження Концепції
Нової української школи професійного та особистого зростання вчителя, на якому тримається реформа і без
якого будь-які зміни будуть неможливими.
В робочих групах педагоги обговорили внутрішні та зовнішні сфери, які
впливають на професійний розвиток вчителя, ключові компоненти його професійної
компетентності.
Своїми міркуваннями поділилися вчителі образотворчого мистецтва Володимир
Петрик, української мови і літератури Надія Федорів, початкових класів Галина
Чіх та Наталія Онуфрак, практичний психолог Любов Костик.
Одним із аспектів усебічного розвитку особистості є
висока правова культура. Здатність людини розуміти правила співжиття і вимоги
законів та відповідним чином поводитися не є вродженою, вона формується під
впливом спеціальних виховних заходів, є наслідком спілкування з іншими людьми,
участі в різних видах діяльності – наголосила в своїй доповіді з другого питання
заступник директора з виховної роботи Наталія Шміголь.
Вчитель історії Ярослав Круль розкрив основні
принципи формування в учнів на уроках правознавства правової свідомості як
сукупності правових уявлень, поглядів, переконань і почуттів, що визначають
ставлення особистості до вимог законів, регулюють її поведінку в конкретній
правовій ситуації.
Роль учнівського
самоврядування у формуванні правової свідомості особистості охарактеризувала
педагог-організатор Марія Гергелаба.
З даних питань педагогічна
рада прийняла ряд рішень.
Також згідно листа МОН
України від 31.01.2018 р. №1/9-66 «Про організоване завершення 2017-2018 н.р.
та особливості проведення ДПА в закладах загальної середньої освіти» було
визначено третій предмет державної підсумкової атестації в 9 класі. Більшістю
голосів вибрано правознавство.
Немає коментарів:
Дописати коментар